luni, 4 aprilie 2011

Aproape linişte...

Aş vrea să mă-npart... Aş vrea să fiu în mai multe locuri în acelaşi timp, să pot face mai multe lucruri în acelaşi timp... ca să nu dezamăgesc pe nimeni niciodată...
Dacă ar fi să aleg un singur lucru de care mă tem cel mai mult, ar fi acesta: să nu-i dezamăgesc pe cei care cred în mine, care aşteaptă ceva de la mine...
Simt atâta greutate pe umerii mei uneori... încât am senzaţia că responsabilitatea de a mulţumi pe toată lumea e prea mare pentru mine şi nu ştiu dacă standardele înalte la nivelul cărora cred eu că trebuie să ajung mi le-au impus cei din jurul meu sau mi le-am impus singură. Ştiu doar atât: n-am voie să dezamăgesc. Nu pot să văd tristeţe în ochii celor dragi din vina mea...

5 comentarii:

  1. ...suntem oameni si suntem slabi...cel mai mult pe lumea asta avem nevoie de intelegere, compasiune si cel mai mult de..iubire...daca le ai pe aceastea, le ai pe toate..dai impresia, poate gresita, ca esti singura pe un drum...viata...daca da, imi pare rau. Totusi, se poate sa apara cineva, sau un eveniment, care,atunci cand ti-e mai neagra intreaga viziune, atunci iti va oferi speranta...acel om, acel ceva...te poate face sa nu te mai simti deziluzionata, inutila, departe de telul tau, si ca toata munca ta, desi nu e implinita, sau perfecta, de ce nu? (pt ca nu suntem perfecti)are o valoare pe care tu de fapt, nu o percepeai.Atunci te vei ridica Ana, cand vei descoperi acel punct ce te va ajuta sa misti intreaga lume..un punct cu atatea semnificatii, insa atat de simplu..si intai trebuie sa incepi cu speranta, sentiment in jurul caruia trebuie sa graviteze tot ceea ce iti doresti, tot ceea ce faci.
    stiu ca oricate cuvinte as folosi aici, sunt in zadar. numai tu stii cu ce te confrunti, cu adevarat, insa lucrand metodic si cu rabdare...e imposibil sa nu reusesti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai interpretat gresit ce am scris eu. Nu sunt deloc singura si cu cat sunt mai multi cei din jurul meu, cu atat e si mai mare responsabilitatea mea...de a nu-i dezamagi, de a nu-i rani. Uneori mi-e teama ca nu voi reusi sa fac asta. Atata tot.

    RăspundețiȘtergere
  3. am mentionat deja ca impresia mea poate fi gresita, la fel cum prin "om" nu spun "iubit"...
    A gresi e omeneste, iar daca esti iubita in cercul tau, esti si iertata! ti-e teama?teama este o interogatie..este o emotie esentiala a vietii. Vezi totusi nu abuza de ea. asa cum iti poate dezvolta vigilenta, asa iti poate deveni cea mai mare ingradire.

    RăspundețiȘtergere
  4. asta e specific altruistilor nativi, e un sentiment inaltator, iar efectele sunt pe termen lung. spor la multumit!

    RăspundețiȘtergere