joi, 5 august 2010

Ce bine că eşti!

Ştiu: oamenii sunt foarte diferiţi, fiecare percepe viaţa în felul său dar sunt şi lucruri care, cred eu, sunt la fel pentru foarte mulţi dintre noi.

Mă gândeam că nimic nu îţi dă mai multă putere şi încredere în tine ca dragostea. Siguranţa că omul pe care îl iubeşti mai mult decât pe tine, te iubeşte la rândul lui te face să simţi că nimic nu e imposibil. Chiar şi atunci când totul pare pierdut, când negativismul te încolţeşte şi te invadează, încurajarile omului atât de drag sau măcar simpla prezenţă, o îmbrăţişare, un alint, schimbă complet situaţia.
În lumea nebună în care am apărut şi trebuie să supravieţuiesc, am oaza mea de linişte, frumuseţe, iubire, tandreţe şi înţelegere în care mă simt cel mai în siguranţa, în care nimeni şi nimic nu îmi poate face rău, în care nimic nu e imposibil, în care eu sunt cea mai importanta din lume.
Spuneam exact acum un an de zile, când am început să scriu pe blogul asta despre oamenii care devin ca un drog pentru noi. Drogul meu de atunci, pe care il cautam şi pe care mi-l doream atât de mult e astazi oaza mea cu TOT. Ce bine că eşti!




7 comentarii:

  1. ce bine ca esti...ce mirare ca sunt:x

    vesnic tanarul nichita...

    good post:c

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos si ma bucur mult ca ai gasit linistea si multumirea , fara de care nu se poate trai.

    RăspundețiȘtergere
  3. Darias, ma bucur ca ma citesti de fiecare data. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. salut. am citit si eu ce ai scris...despre persoana iubita..care ne iubeste. e adevarat... cand te simti prost, cand esti indispus, cand nu ai chef de nimic...mergi la persoana iubita...si....pe loc te simti altfel. parca iti da un imbold de viata...asta nu totdeauna, dar in majoritatea cazurilor. avem nevoie sa fim iubiti...avem nevoie sa iubim

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca ai gasit ceea ce cautai..unii gasim mai repede,altii mai tarziu...poate ni se arata chiar in fata ceea ce ne dorim,dar nu avem ochi sa vedem acel ceva...nu putem vedea cum cineva traieste ca sa simta pt tine,cum cineva iubeste complementar,punand suflet acolo unde gaseste iarna si dezolare...un om care nu a vazut cand trebuia am fost si eu.dar eu voi continua sa merg.........

    RăspundețiȘtergere
  6. ionatan si anonim, ma bucur ca ma cititi si faptul ca va regasiti si voi in randurile mele inseamna ca nu sunt singura care gaseste totul in persoana pe care iubeste. multumesc pentru comentarii.

    RăspundețiȘtergere