luni, 26 aprilie 2010

Aiurea...


Sunt întrebări pe care nu am curaj să le adresez... Refuz asta din tot felul de motive...Uneori cred că mi-e frică de răspuns...alteori mă gândesc la interpretarea diferită care ar putea fi dată de celălalt...nu vreau să rănesc...nu vreau să forţez, să presez... nu vreau să calc cu bocancii prin sufletul nimănui...
Întrebările care se nasc şi mor în mine mă chinuie însă noaptea şi ziua, de fiecare dată când am puţin timp liber... Oricât aş încerca să le îndepărtez din minte, unele dintre ele revin obsedant, mă macină, mă chinuie...iau proporţii şi dau naştere la tot felul de scenarii... 
Cu cât încerc să înţeleg singură lucrurile care mi se întâmplă cu atât mi se pare că reuşesc să le încurc mai tare, cu atât mai mult nesiguranţa îşi bate joc de mine.
Poate ar fi mai simplu să întreb direct ce vreau să ştiu, fără să încerc indirect, pe ocolite asta şi să dau astfel posibilitatea evitării unui răspuns...
Poate ar fi mai simplu dar şi mai bine pentru toată lumea căci adevărul, oricât de greu de suportat ar fi, e până la urmă preferabil traiului în minciună...
Poate ar fi mai simplu dacă nu ar exista atâtea sentimente... Probabil dragostea ne împiedică să alegem calea cea mai uşoară căci altfel nu ămi pot explica evitarea sau amânarea unor discuţii necesare, de a căror importanţă sunt perfect conştientă...

9 comentarii:

  1. Cum statistic vorbind nici cea mai arzatoare dragoste nu tine mai mult de 5 ani eu zic sa nu lasi "stresul sa te doara" si sa intrebi direct dar sa mai pastrezi si cateva rezerve in ceea ce priveste raspunsul celuilalt pentru ca tot statistic vorbind te va minti in proportie de 90 de procente!Un fost miner ajuns sa se creada intelept!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am crezut niciodata in statistici si nici nu o sa incep acum. Daca ajungi sa te bazezi mai degraba pe niste chestii orientative decat pe oamenii dragi e cam trist. Eu stiu ce fel de oameni am langa mine si am si incredere in ei. Cu restul nu-mi bat prea mult capul. Multumesc pentru vizita si pentru comentariu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Un salut pentru o persoana generoasa, cu simtul solidaritatii civice.
    Daniel Dragomirescu si echipa redactionala a revistei ORIZONT LITERAR CONTEMPORAN

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma prinde, ma lasa
    Ma vinde, nu-i pasa
    Ma striga, ma drege
    Iar de cad, ea ma culege- bis
    Aiurea, aiurea, aiurea
    As vrea sa plec sa-i uit caldura
    Aiurea as pleca......:X:X:X asta mi-a venit in minte cand am citit postul:X
    colegul ala al meu de care ti-am povestit canta hara:P
    stie si ploua stele:D
    te pup maria;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Poate ar trebui sa....defapt nu....e corect sa simti ce vrei tu , cand vrei tu si sa faci ceea ce iti doresti tu. Well done.....:P

    RăspundețiȘtergere
  6. Claudiu, stiu ce ar trebui...mai am doar foarte putin de lucrat :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma gandesc ca mereu, un adevar stiu, e mai nimerit decat o asteptare chinuitoare, sau o continua a manare.

    Succes mult si clatorie usoara in cotloanele, destul de triste ale maturitati, care cere mie, tie si in general lumii, sa faca chestii uneori dure.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere