marți, 5 ianuarie 2010

Povestea lui Ionuţ



Toţi ne plângem de greutăţile, gândurile, neliniştile sau problemele pe care le avem şi cărora trebuie să le facem faţă.
Uneori problemele altora sunt mai grave decât ale noastre şi atunci cred că ne dăm seama cât de mult ne exagerăm uneori suferinţa şi cât de norocoşi suntem comparativ cu alte persoane.
Mie cel puţin, aşa mi se întâmplă şi aşa a fost şi atunci când am aflat prin ce trece Ionuţ.
Ionuţ este elev în clasa a X a la Grup Şcolar "Paul Bujor" - Bereşti, judeţul Galaţi, are 16 ani şi semestrul acesta a reuşit să vina la şcoală foarte puţin pentru că a fost diagnosticat cu leucemie şi a fost nevoit să- şi schimbe locul din bancă cu cel de pe patul de spital.
Toţi cei care îl cunoaştem, suntem hotărâţi să îl ajutăm să strângă banii necesari pentru operaţia de transplant de măduvă de care depinde viaţa lui. Avem puterea de a face ca povestea acestui copil să nu se oprească aici, noi putem să îl readucem pe Ionuţ la şcoală unde îi este locul, noi putem face ca toate visele lui să primească o nouă şansă la indeplinire. 
Ajutaţi-ne să-l ajutăm pe Ionuţ! Oricine citeşte aceste rânduri şi se gândeşte o clipă că oricare dintre noi poate fi în locul lui, are la dispoziţie următorul cont în lei:


Cod IBAN:RO47CECEGL0308RON0657140

Titular, Florin Avram

Cod IBAN: RO07CECEGL03B2EUR0660922

Titular, Hotnog Iulia 

Ataşez şi certificatul medical în care este precizat cu exactitate diagnosticul şi dacă exista nelămuriri o să le clarific cu drag imediat ce mi le semnalaţi.











9 comentarii:

  1. eu cred ca acest copil trebuie ajutat macar putin sa poata veni la scoala ca orice copil.

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu cred la fel si sper ca va primi ajutorul de care are nevoie din partea noastra

    RăspundețiȘtergere
  3. toti spunem ca l-am ajuta..toti spunem cu indignare sau pareri de rau...ce-a facut sa merite el asta??altii mai nastrusnici spun:asta-i viata!fiintei asteia ii mai ramane doar speranta..si aceea probabil muribunda..iar ai lui stiu si se asteapta la destinul implacabil..ca stiu si stiu si stiu...ca traiesc intr-o tara mizerabila, ca se afla intre niste oameni mizerabili..ca cei care au nu ii vor ajuta..ca cei care nu au spun..daca as avea i-as da..si daca ar avea probabil nu l-ar ajuta macinati fiind de grija banilor si de a-i inmulti sau a-i cheltui...noi de fapt traim intr-o lume care ne da ceea ce avem.punct.nu vei avea niciodata mai mult decat poti duce.nu vei suferi niciodata mai mult decat poate suferi un om.si nu imi ramane sa zic decat ca:daca as avea i-as da...daca as avea zile i le-as da..ca unul ce e satul de viata inca de tanar...asa supnem toti...dar..am face-o cu adevarat??nu-mi ramane decat sa ii urez sa nu-si piarda speranta..lui si celor ce sufera alaturi de el...nu vreau sa par dramatic...nu fac eu lumea dramatica.e ea insasi dramatica.dar asa cum ii spunea si acel dregator roman Mantuitorului voi spune si eu: daca voiesti, spune doar..(Doamne) si se va vindeca!!! dan

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.viata-libera.ro/articol-Elevul_Ionut_Avram_are_nevoie_de_ajutorul_nostru_2.html

    RăspundețiȘtergere
  5. da, a aparut si in viata libera de doua ori cazul lui Ionut

    RăspundețiȘtergere
  6. Da ar trebui ajutat .............:(

    RăspundețiȘtergere
  7. din pacate ionut si-a inceput calatoria nesfarsita pe 5 august 2010
    dumnezeu sa il odihneasca in pace

    RăspundețiȘtergere
  8. din pacate ionu nu mai este printre noi...
    dumnezeu sa il ierte

    RăspundețiȘtergere