joi, 3 decembrie 2009

This is forever...This I promise you


Scriam tot aici, prin octombrie, că am încredere în instinctul meu, că am senzaţia permanentă că mă aşteaptă ceva bun şi eram curioasă atunci să vad ce anume. Deşi nu am fost mereu convinsă de calităţile mele de "prezicătoare", s-a dovedit că am avut dreptate, ba chiar mi-au fost întrecute aşteptările.
Nu ştiu cum să scriu despre asta, cum să descriu multitudinea de sentimente care mă învadează, mă iau pe sus, mă ameţesc şi îmi provoacă atâta bucurie. Şi parcă mi-e şi teamă să vorbesc despre asta, mi-e teamă să nu se rupă vraja, căci parcă sunt personaj într-o poveste frumoasă. Iar dacă visez, dacă nu e real ce mi se întâmplă acum, nu vreau să mă mai trezesc din visul asta.
Mă bucur că nu am renunţat să cred, să sper nici măcar atunci când totul părea în zadar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu