luni, 14 decembrie 2009

Lămuriri...


Sunt fericită şi cum aici era locul în care "îmi plângeam de milă" l-am cam neglijat. M-am întors însă azi să scriu că m-am convins, nu visez, că e real tot ce mi se întâmplă. Tot ce mi se întâmplă, tot ce am visat, am sperat, am aşteptat. Şi e aşa bine... E cum nu a fost niciodată şi asta îmi dă aripi, mă face să nu îmi fie teamă de nimic, să cred că nimic nu e imposibil.
Ştiu că vor fi persoane care vor spune din nou "câtă naivitate" dar nu-mi pasă de zâmbetele ironice, de răutăţile sau de raţionamentele nimănui. Eu ştiu cel mai bine ce e în inima mea, ce trăiesc, ce vreau şi ce am. Şi da, m-am schimbat. Nu mai sunt nesigură pe capacităţile, pe forţele mele...pe mine, nu mai sunt uşor de întors, de influenţat, de dărâmat.
Le mulţumesc celor care se bucură sincer pentru mine iar pe ceilalţi îi rog să accepte sau măcar să-şi păstreze săgeţile înveninate netrimise .

7 comentarii:

  1. you are good to go straight to life....good luck

    RăspundețiȘtergere
  2. backstreet boys...????.:X:X:X:X
    this is the feeling baby!!!
    keep going!

    RăspundețiȘtergere
  3. lavinia, esti o dulce. multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. lavinia, eu nici cu ochelari nu vad, decat cu intarziere. Westlife :-*

    RăspundețiȘtergere
  5. Important este ca in sufletul tau sa fii fericita, iar in jur sa raspandesti buchetele de zambete!
    In felul acesta ar fi multumitor pentru toti!

    RăspundețiȘtergere