duminică, 20 decembrie 2009

Eşti cutia mea cu vise

Uneori nu îmi găsesc cuvintele... Nu reuşesc să exprim ce, cum şi cât simt. Cu cât simt mai mult, cu atât mi se par mai puţine cuvintele şi mi-e tot mai greu să le găsesc pe cele potrivite. Nu sunt doar incapabilă să exprim ce simt ci reuşesc şi să dau de înţeles exact contrariul celor simţite de mine. Cum să spun cât de mult s-a schimbat în bine starea mea sufletească? Cum să explic de ce atunci când adorm şi atunci când mă trezesc am mereu aceleaşi gânduri, aceleaşi dorinţe, aceleaşi speranţe? Cum să mai pot spune cum mă simt dacă mă simt în atât de multe feluri şi dacă simt atâtea lucruri pe care nu le-am mai simţit niciodata? Cum să spun cât de fericită şi completă mă simt sau cât de frică îmi e uneori? 
Cred că unele sentimente pot fi arătate prin gesturi, fapte, nu neapărat cuvinte. Pentru cele care au nevoie de cuvinte trebuie doar să încerc de câte ori e nevoie până voi reuşi să mă fac înţeleasă aşa cum vreau. Pentru altele nu e nevoie să îmi fac griji. E vorba de cele care pot fi transmise prin muzică sau cuvintele altcuiva. Eu nu aş fi putut spune mai bine decât Voltaj, "mi-ai pictat cerul gri în albastrul ochilor tăi vii" sau "eşti cutia mea cu vise"... 










9 comentarii:

  1. numai happy sa te vad de acum!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. si pana la urma???????????????????????????????????????????????????????

    RăspundețiȘtergere
  3. singurul lucru cu adevarat interesant care il gasesc pe aici,un lucru care te face intr-adevar sa te gandesti la sensurile vietii si nu numai, o propozitie care modeleaza moduri de gandire, diferite de subiectivismele tale si de noianul de sentimente fara rost care suna mai degraba a lauda...este:"daca as avea mijloace n-as face nimic altceva decat o banca de lemn in mijlocul marii...."referitor la ceea ce postezi tu pe aici...fraza asta suna ca o temelie gata surpata..nimic care sa induca stari de generalizare...pt ca intr-un blog nu poti vb singur.trebuie sa comunici..si tu vad ca-ti rezervi dreptul as zice lash, de a vb ce vrei si cu cine vrei nestiind ca internetul e al tuturor iar daca ai ales sa vb pe el ai ales sa vb tuturor...vezi tu..poate am un punct de vedere diferit de al tau..dar eu cel putin nu ma agat de orice imi da dreptate,nu ma agat de orice mi se pare ca m-ar face sa ma simt comod/a...asta-i superficialitate...in fine...poate cunoscuti de-ai tai pot infirma spusele mele...pacat ca aici nue un bazar in care sa ne putem sustine cu adevarat marfa...e dora eter virtual care nu are de a face nimic cu vietile noastre..ma intreb daca o sa intelegi cu adevarat ceea ce scriu aici...nu te cunosc, crede-ma daca te-as cunoaste tot as spune ceea ce gandesc...dar knd vad cum iti speli rufele sentimentale aici cum iti deplangi ne/fericirea sau lipsa ei..pur si simplu ma duci cu gandul la solipsisti..aia de isi vedeau doar propriul sine si nimic altceva..adevaru e ca tu poate ai ajuta pe unu de langa tine..dar ai face-o pt el sau pt ca sa iti dovedesti tie ceva???iata o tema d gandire in noaptea de revelion...pa pa..

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta ar putea reprezenta o tema de gandire pentru mine daca nu m-as cunoaste, daca nu as sti ce fel de om sunt. Nu o sa ma apuc acum sa ma laud pentru ca nu am facut-o niciodata. Cunoscutii mei pot infirma spusele tale tocmai pentru ca ma cunosc si stiu despre ce vorbesc. Daca nu ma cunostii, ai o "simpatie" aparte pentru mine dintr-un motiv stiut numai de tine dar asta nu iti da dreptul sa crezi ca eu sunt asa cum ai dedus tu din cateva randuri pe care le insir pe aici. Nu ma agat de ce ma face sa ma simt comod si nu ma supar cand sunt criticata pe buna dreptate si de persoane care stiu ce vorbesc. Nu ma supar nici macar pe cei care vorbesc fara sa aiba habar ce pentru ca eu am macar atata minte sa stiu ce fiecare vede lucrurile in felul lui si ca nu toata lumea e capabila sa inteleaga anumite lucruri...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ajung pe blogul tau, via Smintescu alaturi de care in Germania am avut o pritenie sincera. De la ea am invatat atunci si chiar si cum, sa nu iti fie rusine de sentimentele tale si de exprimarea lor.
    Esti autentica in ceea ce scrii si asta face textul viguros. Internetul tocmai asta aduce: libertatea, sau democratizarea scrisului, a ideilor, a viselor. Cine nu e de acord, poate citi altceva, gandurile nu pot fi cenzurate, certate si nici macar comentate. Sunt ale tale si eu de exemplu gasesc in ele puritate, inocenta si o inima frumoasa.
    Sa continui sa scrii si cu timpul ai sa vezi ca o sa o faci din ce in ce mai bine. Pana la urma asta fac si marile condeie, scriu despre ei si multi oameni ajung sa se recunosc in textul lor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ajung aici via Smitescu, prietena veche si buna si trebuie sa spun ca de la ea am invatat (in periaoda germana si nu numai) ca cel mai bun lucru pe care il poti face cand simti ceva este sa spui.
    M-a enervat critica de ma sus la adresa postarii tale. Esti sincera in ceea ce scrii si ai un aer ingenu, pozitiv si cred ca tocmai despre asta e vorba cand vorbim de revolutia virtuala. Internetul ofera o libertate deplina de exprimare si ar fi o prostie sa nu spui ce simti.
    In definitiv asta e si cu literatura, fiecare scrie ce simte si treptat alti ajung sa se indentifice cu asta, sau nu!

    RăspundețiȘtergere
  7. Scuze, prima data mi s-a parut ca nu am trimis mesajul, poti sterge unul din cele de sus! :)) Ma descurc greu cu tehnologia.

    RăspundețiȘtergere
  8. Edu, multumesc pentru vizite, pentru aprecieri si pentru incurajari.

    RăspundețiȘtergere