miercuri, 7 octombrie 2009

Lucruri mărunte

Mi se întâmplă tot mai des să am stări "negre", să văd doar jumătatea goală a paharului, să mă trezesc dimineaţa fără chef de ceva, să nu văd nici un rost în viaţa mea, să îmi fie silă de lumea în care trăiesc, să îmi caut fără succes rezervele de optimism, să simt că totul mă depăşeşte, că nu voi mai face faţă dacă nu schimb ceva la mine, dacă nu mă "adaptez".
Nu ştiu de ce, dar de fiecare dată când am moralul şi nervii la pământ, apare ceva, un lucru banal în aparenţă, cineva mă "salvează" de mine fără să ştie, fără să-şi propună, fără să facă nici un efort; cineva îmi zâmbeşte, cineva mă întreabă "ce faci? eşti bine?", cineva îmi spune "nu mai plânge" , "nu mai pune la suflet" sau "trage aer în piept şi totul va fi bine", cineva mă ia în braţe, cineva de care simt eu nevoia îşi face un pic de timp pentru mine. Nimic mai mult şi asta schimbă totul.
Straniu este că deşi există persoane care îşi propun să mă facă să mă simt mai bine, se chinuie să-mi intre în voie, nu reuşesc să facă ce pot face câteva lucruri mărunte, care vin când şi de la cine trebuie.
Lucrurile mărunte fac mereu diferenţa pentru mine. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu