vineri, 31 iulie 2009

România

Nu mai pot cu ţara asta în care din păcate mă aflu. E cu siguranţă unică între ţările civilizate pentru că în principiu ar trebui să fie civilizată. Mai rău de atât nu cred că există. În fiecare zi văd şi uneori trăiesc lucruri care mă îngrozesc şi care îmi provoacă efectiv greaţă.
România este ţara în care:
  • valoarea nu este recunoscută ci insultată, dispreţuită sau ignorată;
  • nu există corectitudine şi poţi fi oricând prostit în faţă iar faptul ca "ai dreptate" nu îţi foloseşte absolut deloc;
  • dacă ai bani suficienţi, relaţii şi/sau apartenenţa politică necesara poţi ajunge cât de sus vrei;
  • "deştepţii" nu respectă nici o regulă iar incompetenţii şi cretinii ne conduc;
  • ai de ales între a învăţa şi aplica "metodele pentru obţinerea succesului" sau a muri de foame, a fi un nimeni;
  • cei care se ocupa pe afară cu prostituţia, furtul, traficul de persoane sunt plini de bani, ne sfidează pe restul şi fac legea pe aici;
  • dacă munceşti, eşti cinstit, corect, vertical nu vei ajunge niciodată unde îţi doreşti pentru că alţii, fără probleme de conştiinţă vor fi mereu cu un pas înaintea ta;
  • cei ajunşi la putere fură fără jenă, fără limită, nestingheriţi de nimeni (pentru că sunt toţi mână în mână) şi ni se mai aruncă din când în când câte o pastila gen Ridzi sau Udrea ca să ni se închidă gura, ca să vedem cum "îşi fac instituţiile statului datoria";
  • există oameni care nu au ce pune pe masă, care trăiesc într-o sărăcie cumplită, în mizerie, unii ca acum 100 de ani;
  • orice analfabet poate obţine o diplomă de licenţă "la Spiru" sfidându-te apoi pe tine, nebunul şi fraierul care ai făcut la stat, având aceleaşi pretenţii ca şi tine, daca nu mai mari şi reuşind, nu de puţine ori, să fie mai bine plătit decât tine, într-o poziţie mult mai influentă şi comodă decât tine.
România numită mai nou "land of choice" este doar un circ, o aberaţie, o glumă proastă, inadmisibilă din care orice om sănătos la cap ar trebui să se gandească la un moment dat să plece.

Un comentariu:

  1. Astazi am cumparat niste pastrav de la Auchan.Am ales din cel neeviscerat pentru ca era mai proaspta.L-am intrebat pe omul de la peste daca poate dsa-l eviscereze si a fost de acord.M-a rugat sa ma mai plimb pana termina el si pana ii serveste si pe ceilalti clienti.Am fost de acord.M-am plimbat prin magazin pret de 10 min ,am reveni ,mi-am luat pestele eviscetar de angajatul Auchan, i-am multumit foarte mult pentru acest gest si marturiesc ca am fost incantata desi stiu foarte bine ca e obligatia lor sa-l iti dea ceea ce ceri.Am ajuns acasa si stupoare ...inlocuise un pastrav din 4 cu unul eviscerat.De ce?Poate pentru ca i-am multumit prea mult.Daca nu incepem sa ne schimbam fiecare pentru el ca la final sa fim un intreg frumos geaba ne plangem.Exemplul l-am dat doar pentru a vedea pana unde a ajuns micimea omului .

    RăspundețiȘtergere